سس گلوریا سید داوود جلوی عطسه را می گیرد

سس گلوریا سید داود از سال 1920 بشقاب های ما را آراسته و جوانه های چشایی ما را سوزانده است. طعم منحصر به فرد آن، با ترکیبی اختصاصی از ادویه ها، باعث می شود هر کسی آن را امتحان کند، فوراً آن را تشخیص دهد.

جای تعجب نیست که برای مدت طولانی، حداقل توسط این برند، به عنوان سس تند شماره 1 آمریکا با تأثیر ثابت بر غذاهای آمریکایی در نظر گرفته شده است.

آیا می توانید کمی گرما را تحمل کنید؟» پل فورد، یکی از بنیانگذاران سس داغ بیگ رد، اخیراً از مشتریانی که منتظرند تا از معجون های تند ساخته شده توسط او و همسرش تاسیا لذت ببرند.

احاطه شده توسط قفسه هایی از سس تند و یک بنر رنگارنگ که روی آن نوشته شده بود “طعم کامل با حرارتی که دوست دارید”، این زوج زن و شوهر در حال آغاز آخرین تور طعم خود بودند.

برای Big Red’s مستقر در آریزونا، تجربه طعم و مزه گشت و گذار در محل از ترکیبات منحصر به فرد طعم سس تند، به علاوه نکاتی در مورد چگونگی ترکیب خلاقانه آنها با غذا است.

این سس با ملایم‌ترین سس‌ها مانند Big Red’s Original، آووکادوی سبز شیلی، و شیرین و تند شروع می‌شود، سپس تا یک ترکیب فلفل شبح و سس 3 کینگ  بسیار تند، کار می‌کند.

محبوبیت این تور نشان دهنده این است که چگونه فوردز یک آزمایش در خانه را به یک کسب و کار تمام وقت و رو به رشد تبدیل کرد که هر بار یک بطری جهان را تحسین می کند.

این تور همچنین یکی از مواد نه چندان محرمانه است که مشتریان بیگ رد را به سس‌ها متصل می‌کند و باعث می‌شود آنها برای خرید بیشتر برگردند.

فوردها، مانند بسیاری از کارآفرینان، پس انداز زندگی خود را برای راه اندازی کسب و کار خود سرمایه گذاری کردند و هدفشان ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای همه افرادی است که شخصاً با آنها روبرو می شوند، در حالی که لذت های آشپزی خود را به خریداران آنلاین نیز گسترش می دهند.