منطق کلینیک کلیولند نیز مشابه است، که در ژانویه عملیات تبدیل تمام 9 بیمارستان شبکه خود را به پایان رساند.
شانون فیلیپس، MD، MPH، افسر ایمنی بیمار، که این پروژه دستکش یکبار مصرف لاتکس را رهبری میکرد، میگوید: «انتظار ما این بود که دستکشهای لاتکس را با هم حذف کنیم.
او و تیمش توسط مدیران ارشد از جمله مدیر عامل و رئیس کادر پزشکی متهم به تبدیل شدن به این قانون شدند.
اگرچه دستکشهای مصنوعی گرانتر هستند، اما او میگوید دستکش لاتکس بی رنگ حذف لاتکس یک اولویت برای رهبری است.
تخمین زده می شود که 80 درصد از تماس بیماران با لاتکس در بیمارستان از دستکش، کاتتر فولی و لوازم فلبوتومی است. قبل از تبدیل، 80 تا 90 درصد دستکش های مورد استفاده در OR لاتکس بودند.
او میگوید: «ما میخواستیم از بیماران و کارکنان خود محافظت کنند.
جراحان حمایت کرده اند. او می گوید: «آنها این را کار دستکش لاتکس الیت درستی می دانند. آنها به تیم های خود وابسته هستند و این را راهی برای حفظ سلامت مردم می دانند.»
کیفیت بهتر و انتخاب گسترده تر دستکش های مصنوعی نیز تفاوت را ایجاد کرد.
او میگوید: زمانی که جراحان و کارکنان دستکشهای غیر لاتکس را امتحان کردند، ما نظرات مثبت زیادی دریافت کردیم. “به طور کلی، در دسترس بودن محصول امروز واقعاً آینه لاتکس است.”
مدیریت تبدیل:
هم جان هاپکینز و هم کلینیک کلیولند می گویند دستکش لاتکس 100 عددی که تبدیل روان تر از حد انتظار بوده است.
Laurie Saletnik، RN، MSN، دستیار مدیر، پرستاری جراحی خاطرنشان می کند که داشتن تمام رهبری در هیئت مدیره تفاوت بزرگی در جانز هاپکینز ایجاد کرد. اجماع طی چند سال به وجود آمد.
دو کارآزمایی کامل با دستکش انجام شد که از پزشکان و کارکنان برای ارائه بازخورد کتبی دعوت شد. سه فروشنده با هدف انتخاب یکی شرکت کردند.
در نهایت 2 فروشنده انتخاب شدند، زیرا برخی از جراحان برند دوم را ترجیح دادند.
- منابع:
- تبلیغات: