استفاده از خاک اره نجاری در تولید روغن کنجد برای لاغری

ما خاک اره نجاری نسوز خود را از خاک اره خام که غربال شده و تا دمای بالا گرم می شود تولید می کنیم. سپس آن ها را الک کرده و کاملا نسوز می کنیم تا خوب چسبیده و جذب شوند.

خاک اره به اصطلاح “مرط” در طول برش های انجام شده بر روی مواد خام (به طور کلی چوب تازه) تولید می شود. ما خاک اره “تمیز” را که مستقیماً از بالای ماشین ها مکیده شده و خاک اره “کثیف” را که از کف بیرون آمده و اغلب با اجسام خارجی و پوست مخلوط شده است شناسایی می کنیم.

اندازه دانه آنها (به طور متوسط ​​0.5 تا 1 میلی متر) با توجه به گونه چوب و نوع اره مورد استفاده متفاوت است.

خاک اره که مستقیماً از ماشین ها مکیده می شود اغلب خشک تر است زیرا توسط فن روی شمع دمیده می شود. خاک اره تمیز در ساخت تخته خرده چوب (به ویژه برای چوب های نرم)، بستر حیوانات یا برای انرژی (احتمالاً پس از فشرده سازی) بازیافت می شود.

خاک اره به طور فزاینده ای برای تولید گلوله ها جستجو می شود: تنش ها در بازار ظاهر می شود، قیمت ها در حال افزایش است و کمبودهایی در مناطق خاصی برای واحدهای دانه بندی خاص یا کارخانه های پانل وجود دارد.

پوست آن سرشار از چوب پنبه و تانن است. نسبت پوست به حجم چوب به پوست بسته به قطر درخت و گونه متفاوت است. به طور کلی، هر چه چوب بزرگتر باشد، نسبت پوست کمتر است.

بسته به اندازه دانه و مواد مورد استفاده، ما موارد زیر را تشخیص می دهیم.طعم غذا به عطر آن بستگی دارد. تنها چیزی که لازم است لمس اصالت است و غذای شما با بوی مطبوعی همراه خواهد بود.

گوشت، ماهی، شکار و مرغ، می توانید همه آن را با کباب سیگاری خود یا از دستگاه سیگاری دیگری دود کنید. دودخانه نقش مهمی در طعم غذای شما دارد. برای کار، دودخانه ها می توانند از چوب یا تراشه استفاده کنند.

با این حال، محصول ایده آل برای دودخانه خاک اره است. در واقع، خاک اره یک مولد دما است که پخت سریع غذاهای مختلف را تضمین می کند.