مردی با ام دی اف طرح سنگ روشن در جنگل آمازون کلبه ساخت

تخته های ام دی اف طرح سنگ روشن با چگالی متوسط ​​از الیاف چوب و رزین های مصنوعی ساخته شده اند که در فشار و دمای بالا چسبانده و فشرده می شوند.

با این فرآیند، تخته های ام دی اف با تراکم الیاف متوسط، تراکم بالاتری نسبت به تخته های نئوپان یا تخته چندلا به دست می آورند.

در داخل فیبر تخته های ام دی اف، بسته به فرآیند ساخت و محصولات شیمیایی اضافه شده.

انواع تخته های ام دی اف را می توان یافت: به عنوان مثال، تخته های ام دی اف ضد آب، تخته های ام دی اف ضد حریق، تخته های ام دی اف سبک، تخته های ام دی اف نازک، تخته های ام دی اف لاکی. ، و غیره.

تخته های ام دی اف فیبر متوسط ​​از الیاف چوب، چسب، پوشش و مواد افزودنی با ترکیب تقریبی 80 درصد فیبر، 10 درصد رزین مصنوعی، 7 درصد آب و تا 1 درصد پارافین تشکیل شده است.

الیاف تخته های ام دی اف با چگالی متوسط ​​با حرارت دادن ذرات چوب و عبور اجباری آنها از دیسک های چرخان دستگاه خردکن به دست می آید، سپس خشک می شوند، چسبانده می شوند و در فشار، نوعی پتوی الیافی تشکیل می شود و حرارت به آن اعمال می شود.

تخته ام دی اف الیاف با چگالی متوسط ​​را بدست آورید. گونه‌های چوبی که در اسپانیا برای ساخت تخته‌های ام‌دی‌اف الیافی با چگالی متوسط ​​استفاده می‌شوند کاج و اکالیپتوس هستند.

افزودنی های اضافه شده (محصول شیمیایی) به الیاف چوب برای به دست آوردن، بهبود و اصلاح خواص تخته های ام دی اف الیاف با چگالی متوسط ​​استفاده می شود.

رایج ترین افزودنی ها موم و پارافین هستند، اما از مواد ضد حریق، حشره کش ها، قارچ کش ها و سخت کننده ها نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.