آتل شبانه به مناسبت روز پزشک با تخفیف باورنکردنی فروخته می شود

آتل شبانه به عنوان وسیله ای از اجزای آسیب دیده بدن محافظت می کند.

بانداژ دست با یک پارچه بافتنی فشرده کننده مچ دست شما را تثبیت می کند و همچنین می تواند حرکت را با آتا شبانه ولار محدود کند. پارچه بافتنی باند مچ دست با فشار خود گردش خون بهتری را تضمین می کند و اثر کاهش درد دارد.

باندهای تثبیت کننده مچ دست همچنان به شما آزادی حرکت می دهد. بر خلاف بانداژ مچ پشتی یا بانداژ انگشت شست ساخته شده از پارچه بافتنی، ارتز مچ دست، و همچنین ارتز انگشت شست، یک کمک ثابت کننده برای بی حرکت کردن مفصل است.

اگر قرار باشد مچ دست به درستی بی حرکت شود، به جای بانداژ مچ از ارتز مچ دست استفاده می شود. با کمک تسمه های Velcro می توان آن را به راحتی با یک دست قرار داد و با میله های محکم خود مچ را بی حرکت کرد.

دست شما ساختار پیچیده ای است که از 27 استخوان، ماهیچه و تاندون تشکیل شده است. اگر مچ دست شما بیش از حد بار باشد، می تواند منجر به تحریک و تاندونیت شود.

آتل شبانه دست می‌تواند با اعمال فشار هدفمند به تاندون‌ها و ماهیچه‌های ساعد کمک کند، زیرا درد کاهش می‌یابد و ماهیچه‌ها تسکین می‌یابند.

مچ بسته بندی مچ دست یا مفصل شست شما را در طول دوره استفاده بی حرکت می کند. اگر به دلیل درد مچ پانسمان می خرید، بسته به تشخیص پزشکی باید اثر تسکین دهنده، حمایت کننده یا تثبیت کننده داشته باشد.

آنها از آرتروز و آرتریت، مانند مچ دست که به طور مزمن تحریک شده یا بعد از رگ به رگ شدن، تسکین می دهند. در صورت آسیب دیدگی یا بعد از عمل، باند مچ دست باعث بازسازی مفصل شما می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.