استفاده از دستگاه ساکشن میکرودرم در لابراتوار دندان سازی

اگر پوست شما کدر، بی‌جان یا حتی پیرتر از آنچه می‌خواهید به نظر می‌رسد، می‌توانید با یک دستگاه ساکشن میکرودرم آن را تقویت کنید.

پوست جدید و بسیار سالم‌تر درست زیر سطح پوست کهنه و مرده پنهان می‌شود، و میکرودرم ابریژن یک راه ایده‌آل برای آشکار کردن فوری آن بدون خطرات اسکار یا عوارض جانبی است.

این دستگاه از یک دست الماس استریل برای حذف پوست مرده و کثیفی و سلول های مرده استفاده می کند.

علاوه بر درمان درم ابریژن الماس، می تواند عملکردهای خلاء و اسپری را انجام دهد. عملکرد خلاء، کثیفی و باقی مانده سلول های مرده پوست را از منافذ شما می مکد.این اسپری پس از میکرودرم ابریژن و وکیوم تراپی به کاهش منافذ و صاف شدن پوست کمک می کند.

سرهای جداگانه برای آکنه، چین و چروک و جریان خون وجود دارد که تولید کلاژن را آسان تر می کند.اگر پرس و جوهای بیشتری در مورد میکرودرم ابریژن از مشتریان خود داشته اید، یا فقط می خواهید چیزی تازه را به عمل خود بیاورید، یک دستگاه میکرودرم ابریژن حرفه ای یک انتخاب عالی است.

در مقایسه با سایر درمان‌های پرطرفدار، میکرودرم ابریژن یک گزینه مقرون به صرفه است که همچنان مشتریان را جذب می‌کند و نتایج ثابتی را ایجاد می‌کند. در اینجا چیزی است که متخصصان زیبایی، پوست و جراحان پلاستیک باید بدانند.

میکرودرم ابریژن که در اوایل دهه 90 در اروپا شروع شد، به یک روش آزمایش شده و واقعی در اتاق های درمان بسیاری از متخصصان زیبایی تبدیل شده است.

همانطور که درمان های حرفه ای لایه برداری دستی انجام می شود، میکرودرم ابریژن یک گزینه محبوب باقی می ماند، زیرا کم تهاجمی است و می تواند به عنوان جایگزینی برای لایه برداری شیمیایی انجام شود، در حالی که همچنان نتایج زیبایی ایجاد می کند و بسیاری از نگرانی های رایج مشتری را برطرف می کند.