با خوردن ترشی خیار شوید اشتهای خود را کم کنید

ساده ترین دستور پخت سریع ترشی خیار شوید تند و آماده برای خوردن در 30 دقیقه را به شما می گوییم.

ما هر تابستان از سطل‌هایی از این غذاها عبور می‌کنیم و آن‌ها را روی ساندویچ‌ها در سالاد و در کنار هر چیز خارج از باربیکیو سرو می‌کنیم. طعم تابستان در کوزه را می دهد!

خیارشوید ترکیبی عالی برای همراهی ساندویچ، سالاد و مخلفات است. آنها را می توان به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک وعده غذایی مصرف کرد.

من حتی از یک یا دو برش از این ترشی های خوشمزه به عنوان میان وعده لذت می برم، وقتی که هوس طعم تارت دارم. خیار کالری کمی دارد اما منبع بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی است.

با حدود 10 کالری در هر خیار متوسط، این ترشی ها برای میان وعده عالی هستند!ترشی خیار شوید  یک راه مناسب برای نگهداری خیار برای چندین ماه فراهم می کند.

من عاشق ترشی خیار شوید و همچنین سبزیجات دیگری مانند ترشی گوجه فرنگی سبز یا فلفل دلمه ای قرمز هستم. من کنسرو کردن موادم را دوست دارم زیرا می‌دانم همه موادی که استفاده می‌کنم سالم و برای خانواده‌ام مفید هستند.

بدون مواد نگهدارنده یا مواد شیمیایی دیگر.اگر عاشق ترشی هستید، من به شما نشان خواهم داد که چگونه خیارشور را در یک دقیقه ترشی کنید.

با این دستور خیارشور آسان و سریع می توانید خیارشوید خود را به راحتی درست کنید! شما از کنسرو کردن خیار لذت خواهید برد، ترشی های شما طعم شگفت انگیزی خواهند داشت و دستور تهیه آن فقط به چند ماده ساده نیاز دارد.

وقت گیر هم نیست! و اگر دوستانی دارید که به چیزهای خانگی علاقه دارند، می توانید هنگام تهیه ترشی از یک شیشه زیبا استفاده کنید و آن را به عنوان هدیه ارائه دهید.