بچینگ دست دوم موجب دعوای پیمانکار با کارگران شد

برای پروژه‌های مقیاس بزرگ، این کار با استفاده از بچینگ دست دوم که مواد را بالا می‌برد، مخلوط می‌کند و سپس به میکسر می‌رساند، استفاده می‌شود.

گاهی اوقات، ماشین بچینگ ممکن است روی کامیونی که مواد خام را حمل می کند، محکم شود و هنگامی که آنها به محل می رسند، تجهیزات کارخانه بتن را در محل مخلوط می کنند.

این تجهیزات از یک لوله به شکل پنج ضلعی تا هشت ضلعی در داخل تشکیل شده است. گاهی اوقات برای کمک به مخلوط کردن، توپ های آهنی به داخل پرتاب می شود.

میکسر دو شفت می تواند مخلوطی یکنواخت از بتن و خروجی بزرگ را تضمین کند، در حالی که میکسر شیب مخلوطی ثابت را با کار و هزینه نگهداری بسیار کمتر ارائه می دهد.

هنگامی که سیستم کنترل میکسر به منبع برق متصل می شود، رابط عملیاتی تعامل انسان و ماشین ظاهر می شود و سیستم شروع به فرآیند اولیه سازی می کند که شامل شماره فرمول، اسلامپ بتن، درجه بتن و بهره وری است.

هر سیلو و قیف توزین بر اساس سیستم توزین تست می شود. سیستم کنترل آن سیگنال مقدار مواد را به اپراتور می دهد تا تصمیم بگیرد که آیا برنامه کنترل را شروع کند یا نه.

نوار نقاله برای انتقال سنگدانه به قیف توزین آغاز می شود. دریچه مخزن خاکستر و سیمان باید باز شود و نوار نقاله و موتور پیچی برای انتقال آنها به قیف توزین راه اندازی شود.

شیر کنترل مخزن آب و مخزن افزودنی باید باز شود تا آب و مواد افزودنی به داخل قیف توزین جریان یابد.هنگامی که وزن انواع مواد نیاز به مقادیر مشخصی را برآورده می کند، درب قیف توزین به طور خودکار باز می شود.

سپس مواد توسط میکسر بتن مخلوط می شوند. پس از اتمام زمان گیرش، درب بارگیری بتن کن باز می شود و بتن به داخل کامیون میکسر بتن جریان می یابد.

این فرآیند با دقت زیادی انجام می شود زیرا بتن نباید جدا شود و همچنین به دلیل اینکه بتن باید آماده و حمل شود و سپس قبل از زمان گیرش اولیه که بین 30 تا 45 دقیقه است مورد استفاده قرار گیرد. در برخی کشورها این کار توسط بچینگ بتن متحرک انجام می شود. دستگاه.