راز چسب رازی با فروشش آشکار شد

این چسب رازی مدرسه سفید شماست. این همان چسبی است که در کودکی روی دست خود می‌ریختید و سپس صبر می‌کردید تا خشک شود و طوری عمل کنید که انگار دارید پوست خود را جدا می‌کنید. من نمی توانم تنها کسی باشم که این کار را درست انجام داد؟

این چسب ضد آب و غیر سمی نیست و معمولاً 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد تا خشک شود. شفاف خشک می شود و بسیار انعطاف پذیر است.

این چسب را می توان با کاردستی های کاغذی، پلاستیکی، پارچه ای، استایروفوم و صنایع چوبی سبک استفاده کرد.این چسب برای کاردستی کودکان عالی است. تنها چالشی که من با چسب سفید در کلاس دارم این است که ممکن است به هم ریخته شود.

چسب بسیار شبیه به چسب سفید است، اما با استحکام کمتر. در بیشتر موارد، آنها بدون اسید هستند و روی شفاف می لغزند. آنها شفاف و معمولا در عرض 30 دقیقه خشک می شوند.

میله های چسب برای کاردستی بچه ها عالی هستند زیرا نسبت به چسب سفید نامرتب تر هستند. پروژه‌هایی که با چسب یا قلم‌های چسب ساخته می‌شوند ممکن است در آزمون زمان مقاومت نکنند. اگر به دنبال نگهداری طولانی مدت هستید، از چیزی قوی تر استفاده می کنم.

من دوست دارم به چسب چسبنده به عنوان چسب سفید قوی تری فکر کنم. دارای پیوند قوی و انعطاف پذیر است. برای اکثر پروژه ها عالی است. این نیز مطابق با سیمان لاستیکی است. در حالی که ترکیب سیمان لاستیکی کمی متفاوت است، چسب بیش از حد مشابه است

به نظر من، این چسب برای کاردستی های روزمره است و باید یکی از اولین مواردی باشد که در یک پروژه به آن دست می زنید. روی کاغذ، چوب، پارچه، استایروفوم و سرامیک کار می کند.

تفنگ های چسب در اندازه های معمولی یا کوچک همراه با چسب های مربوطه عرضه می شوند. آنها همچنین در دماهای بالا و تفنگ ها و چوب های با دمای پایین ارائه می شوند.