زیتون درجه یک رودبار در فصل تغییر رنگ می دهد

این زیتون درجه یک رودبار که عمدتاً در بوش دو رون کشت می شود، از نظر ریشه شناسی، زیتون Salon de Provence است.

در سطح بصری: زیتونی گلابی شکل با رنگ همگن است. در عکس می بینیم که درخت زیتون به تازگی با خاک رس پوشانده شده است، یک درمان ارگانیک که از زیتون ها در برابر آسیب مگس محافظت می کند.

آیا می دانستید که نمی توانید زیتون را خام بخورید؟ در واقع، شما می توانید آنها را بلافاصله از درخت بخورید، اما آنها عمیقا تلخ خواهند بود (تقریباً غیرقابل تحمل).

آیا می دانستید که بیش از 100 نوع زیتون وجود دارد و درختان آنها می توانند بیش از 2000 سال عمر کنند؟زیتون همه کاره است. آنها را روی سالادها و پیتزاها، در نان ها و تگین ها، پر شده و بسته بندی شده، روی تخته ها و نوشیدنی ها، پخته شده در غذای اصلی و به عنوان پیش غذا به صورت ساده دیده اید.

آنها مملو از مزایای سلامتی نیز هستند. علیرغم فراگیر شدن زیتون، به نظر می رسد که ما زیاد به زیتون در شکل کامل آن فکر نمی کنیم. در اینجا چند نکته در مورد زیتون کوچک اما قدرتمند وجود دارد.

زیتون یک محصول فصلی است که بر روی درختان خرخره شده رشد می کند. حدود 90 درصد زیتون های کشت شده به سمت روغن زیتون می روند. 10 درصد دیگر به عنوان زیتون خوراکی مصرف می شود.

هر گونه (یا رقم) زیتون ویژگی های خاص خود را دارد به معنای شکل، اندازه، تلخی و حتی شیرینی خاص خود.روش های مختلفی برای برداشت زیتون وجود دارد.

آنها را می توان با دست چید، با چنگک جدا کرد (برخی موتوردار!)، یا با دروگرهای مکانیکی بزرگ از درختان تکان داد. برخی از مزارع روش های آنالوگ تر را ترجیح می دهند، که تمایل به حفظ شکل بهتر میوه دارند.