سیم پیچی ساعت های برجکی

در صورت لزوم ساعت را باد کنید. این احتمالاً روزانه، هفتگی یا گاهی دو یا سه بار در هفته است، بسته به ساعت و میزان کاهش وزنه ها. اکثر ساعت‌های برجک دارای دسته‌ای هستند که روی مربع پیچ در پیچ قرار می‌گیرد.

مطمئن شوید که این مناسب است، زیرا اگر از بین برود، ممکن است آسیبی ساعت چوبی به شخص سیم پیچ و همچنین آسیب به ساعت وارد شود.

به طور معمول، هر قطاری که می‌رود، می‌زند و در صورت وجود زنگ می‌زند، باید کاملاً زخمی شود. هنگامی که ساعت هشدار داده است (در آستانه زدن یا زنگ زدن است) بهتر است قطارهای زنگ دار و ساعتی را باد نکنید.

این در پنج دقیقه قبل از اعتصاب یک چهارم، و اندازه لباس بافتنی نوزاد در عرض ده دقیقه قبل از اعتصاب ساعت است.

باد تا زمانی که وزنه ها به طور کامل بالا بیایند. اغلب یک علامت روی خط به عنوان نشانگر استفاده می شود (مایع اصلاح سفید برای این منظور مفید است و می تواند به سرعت در صورت از بین رفتن آن دوباره رنگ آمیزی شود).

همیشه دسته سیم پیچ را کنترل کنید، اجازه دهید وقتی سیم پیچ تمام شد، به آرامی به عقب برگردد، بنابراین کلیک را روی جغجغه پایین بیاورید تا از هرگونه ضربه و شکستگی احتمالی جلوگیری شود.

پیچیدن را خیلی سریع شروع نکنید، بلکه با یک سرعت ثابت میوه آرایی سیب شروع کنید که می توان آن را حفظ کرد. این حیاتی است که وزنه خیلی زیاد نباشد.

اگر اینطور باشد، خطر کشیدگی لنگر خط، مجبور کردن خط از قرقره جدا شدن، یا در بدترین حالت، شکستن خط و سقوط وزن وجود دارد.

وزن یک چهارم تنی که از ارتفاع 30 فوتی پایین بیاید، آسیب ماهی قزل آلا قابل توجهی به هر چیزی که سر راهش باشد وارد می کند.

پاور نگهدارنده وسیله ای است که ساعت را در حین پیچاندن تیک تاک نگه می دارد، معمولاً این اهرمی است که برای باز کردن مربع پیچ در پیچ باید فشار داده شود.

  • منابع:
    1. THE TURRET CLOCK KEEPER’S HANDBOOK
  • تبلیغات: 
    1. با پارچه آسفالت را تمیز کنید
    2. کیف چرم ترانه علیدوستی در فستیوال جهانی
    3. استفاده از نان برای ساخت موشک!!!
    4. برای ضد زنگ نمودن آهن از کابل استفاده کنید