فوم حباب دار مانع بسته شدن درب ضدسرقت شد

فوم حباب دار بسته بندی را کامل می کند و به محافظت از محصول در برابر ضربه، لرزش یا حتی خرد شدن کمک می کند. همچنین از حرکت جسم در حین حمل و نقل جلوگیری می کند.

بنابراین به نظر می رسد به طور کلی ضروری است، چه محصول به خصوص شکننده باشد یا نه. همچنین می تواند ظاهر زیبایی تری داشته باشد، به خصوص برای محصولات سلامتی، زیبایی یا لوکس. با این حال، استفاده از آن باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

مواد منسجم محصولی سریع، ساده و محصور کننده برای بسته بندی طیف گسترده ای از کالاها هستند. پوشش داده شده با لاتکس لاستیک طبیعی، مواد منسجم فقط به خود می چسبند و نه محتویات بسته.

فشار ساده، چه با دست یا با تجهیزات خودکار، تنها چیزی است که برای ایجاد یک بسته بندی سریع یا کپسوله کردن کامل یک محصول لازم است. خط مواد و گزینه های منسجم ما محافظت و عملکرد مورد نیاز محصول و برند شما را برای شما فراهم می کند.

DS Smith با چالش استانداردسازی و ساده سازی بسته بندی 130 ضربه گیر مختلف در کل زنجیره تامین مواجه شد. با استاندارد کردن بسته بندی، مشتری می تواند از هزینه های لجستیکی بهینه، کاهش حمل و نقل، افزایش ظرفیت انبار، بهبود در دسترس بودن انبار و عملکرد زیست محیطی بهتر با یک راه حل 100٪ قابل بازیافت بهره مند شود.