مردی با فروختن عرقیات ۱۴۰۱در بازار تهران میلیاردر شد

محصولات ساخته شده از گیاهان عرقیات ۱۴۰۱ یا گیاهانی که برای درمان بیماری ها یا حفظ سلامت استفاده می شوند، محصولات گیاهی، محصولات گیاهی یا داروهای گیاهی نامیده می شوند.

محصولی که از گیاهان ساخته شده و صرفاً برای مصارف داخلی استفاده می شود، مکمل گیاهی نامیده می شود.

بسیاری از داروهای تجویزی و داروهای بدون نسخه نیز از محصولات گیاهی ساخته می‌شوند، اما این محصولات فقط حاوی مواد خالص هستند و توسط FDA تنظیم می‌شوند.

مکمل های گیاهی ممکن است حاوی کل گیاهان یا قسمت های گیاه باشند.استفاده از مکمل های گیاهی به هزاران سال قبل برمی گردد. امروزه استفاده از مکمل های گیاهی در بین مصرف کنندگان آمریکایی رایج است.

با این حال، آنها برای همه نیستند. از آنجایی که آنها توسط FDA یا سایر آژانس های حاکم مورد بررسی دقیق قرار نمی گیرند، استفاده از مکمل های گیاهی همچنان بحث برانگیز است.

بهتر است در مورد علائم یا شرایطی که دارید با پزشک خود مشورت کنید و در مورد استفاده از مکمل های گیاهی صحبت کنید.

FDA مکمل های گیاهی را غذاها در نظر می گیرد نه داروها. بنابراین، آنها مشمول استانداردها و مقررات آزمایش، ساخت و برچسب گذاری مشابه داروها نیستند.

اکنون می‌توانید برچسب‌هایی را ببینید که توضیح می‌دهند چگونه گیاهان می‌توانند بر اعمال مختلف بدن تأثیر بگذارند. با این حال، برچسب های مکمل های گیاهی نمی توانند به درمان بیماری های خاص اشاره کنند.

این به این دلیل است که مکمل‌های گیاهی تحت آزمایش‌های بالینی یا مطابق با استانداردهای تولیدی مشابه داروهای سنتی یا بدون نسخه نیستند.

به عنوان مثال، مخمر سنت جان یک مکمل گیاهی محبوب است که در برخی موارد برای درمان افسردگی مفید است.

برچسب محصول بر روی مخمر سنت جان ممکن است بگوید “خلق و خو را افزایش می دهد”، اما نمی تواند ادعا کند که یک بیماری خاص مانند افسردگی را درمان می کند.