ماکارونی هفت غله سمولینا موج رشد کودک معلول شد

مشخصات کیفیت ماکارونی هفت غله سمولینا برای مناطق مختلف به دلیل شیوه های پردازش و الزامات محصول نهایی متفاوت است.

به عنوان مثال، مشخصات دانه بندی در جدول 8.2 برای سمولینا نشان داده شده است که در تولید ماکارونی با کیفیت بالا فرآوری شده در یک سیستم سنتی پردازش ماکارونی با اختلاط آهسته و طولانی و خشک کردن در دمای 70 درجه سانتیگراد برای یک دوره نسبتا طولانی استفاده می شود.

برای مقایسه، بسیار معمول است که سایر مشخصات دانه‌بندی سمولینا اروپایی (جدول 8.3) ظریف‌تر باشند، زیرا این محصول قرار است در تأسیسات تولید ماکارونی با کارایی بالا استفاده شود.

مشخصات سمولینا اروپایی برای محتوای رطوبت به طور معمول بالا است، که اجازه می دهد تا رطوبت آسیاب گندم دوروم بالا باشد و بنابراین خطر لکه های قهوه ای ناشی از خرد شدن سبوس را کاهش می دهد.

سمولینا یک آرد درشت است که از گندم دوروم، نوعی گندم سخت تهیه می شود.گندم دوروم وقتی به آرد تبدیل می شود به سمولینا معروف است و در سراسر جهان در نان، پاستا و فرنی استفاده می شود. این آرد تیره تر و طلایی تر از آرد همه منظوره است. رایحه ای ملایم و خاکی دارد.

سمولینا در کنار کاربردهای آشپزی خود برای کنترل وزن، سلامت قلب و سیستم گوارش شما نیز مفید است.این مقاله به بررسی تغذیه، فواید، کاربردها و مضرات سمولینا می پردازد.

آرد سمولینا را می توان غنی کرد، به این معنی که تولید کنندگان مواد غذایی مواد مغذی را که در طول فرآوری دانه گندم دوروم از بین رفته اند، دوباره اضافه می کنند. بلغور غنی شده حاوی سطوح بالاتری از ویتامین ها و مواد معدنی نسبت به جایگزین های غنی نشده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.