کاشی لوکس مانع ورود ماشین به داخل خانه شد

هنگامی که ما بازسازی حمام را انجام می دهیم، یکی از مواردی که تصمیم گیری برای آن دشوار است، نوع کاشی هایی است که قرار است استفاده کنیم.

اما نگران نباشید، در این مقاله کلیدها و ایده هایی را به شما می دهیم تا در حمام به شما کمک کند.

کاشی لوکس با توجه به ویژگی‌های فنی‌شان بی‌تردید قطعات ستاره پوشش حمام هستند. آنها در برابر ضربه و رطوبت مقاوم هستند، به راحتی تمیز می شوند و تعداد بی نهایت طرح و پرداخت دارند.

با توجه به اهمیت آن، انتخاب آن باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد. باید به کیفیت مواد و نحوه قرارگیری آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم تا تا زمانی که می خواهیم ماندگار باشد.

یافتن تعادل بین طراحی و عملکرد بسیار مهم است.

انواع مختلفی از کاشی‌ها در بازار وجود دارد که با مواد، رنگ‌ها، بافت‌ها، روشنایی، شکل‌ها و ویژگی‌های مختلف ساخته شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که همه آن‌ها مناسب‌ترین کاشی‌ها برای سرویس بهداشتی ما هستند.

قبل از انتخاب باید برخی از جنبه ها را ارزیابی کنید.اولین کار این است که فضا را به خوبی مطالعه کنید. اندازه و تناسب سرویس بهداشتی، کوچک یا بزرگ، با سقف بلند یا کم، با فرم کشیده یا مربع.

بسته به ویژگی های آن، مدلی را انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، در حمام های کوچک می توانیم با استفاده از رنگ های روشن تر فضا را به صورت بصری افزایش دهیم و اگر سقف ها بسیار کم است، بهتر است قطعات را به صورت عمودی قرار دهیم.

همچنین می توانیم طرح های کاشی های مختلف را با هم ترکیب کنیم یا با رنگ های تیره ترکیب کنیم تا به عمق و پویایی بیشتری برسیم.

اگر می خواهید حمام را با ترکیب انواع کاشی تزئین کنید، توزیع تمام وسایل موجود (مبلمان، وان، توالت…) را به دقت مطالعه کنید تا از نظر بصری جذاب باشد. به عنوان مثال، می توانید برای متمایز کردن محیط ها، روی برجسته کردن قسمت جلوی سینک یا دوش شرط بندی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.