کشف انجیر سفید در صندوق ماشین معاون وزیر

انواع مختلفی از انجیر سفید وجود دارد که همه آنها از نظر رنگ و بافت بسیار متفاوت هستند.

ویژگی مشترک اصلی آنها یک دهانه جوانه مانند به نام استیول در بالا است که به رشد میوه کمک می کند. عاملی که باعث شده قبل از قندهای تصفیه شده به عنوان شیرین کننده استفاده می شده است.

ضرب المثل رایج اغلب از آنها استفاده می کند، زیرا “از انجیر تا انجیر” یکی از بهترین عبارات شناخته شده است.

انجیر در شرق و مدیترانه و البته در شبه جزیره ایبری سابقه بسیار طولانی دارد، اگرچه طبیعت لطیف انجیر تازه باعث شده است که به دلیل مشکل حمل و نقل و فروش و همچنین مصرف، همیشه مد نبوده است.

اما انجیرها برگشته اند و امیدوارم بمانند. دقیقاً ظرافت آنها در مورد انجیر تازه است که امکان نمایش طعم و بافت را فراهم می کند.

انجیر، هر چه که آماده شود، اکنون بخشی از منوی رستوران های بزرگ است، در مناطق تجاری به عنوان میان وعده های سالم در حال بازیابی است و راه خود را به ارائه های جدید باز می کند.

شیرینی های فوق العاده طبیعت، انجیر علاوه بر اشتها آور بودن، سالم، سیر کننده و دارای فواید بی شماری است.

هرکسی که مدتی با کنجکاوی به یک انجیر از وسط دو نیم شده نگاه کرده باشد متوجه خطوط منحنی شده است که در مرکز دانه‌ریزی به هم می‌رسند، که در کام ترد است.

دلیل آن این است که انجیر میوه نیست، گرچه ما آن را عامه پسند می نامیم، ظروفی به شکل گلابی کوچک است که گلهای وارونه ای را که درخت انجیر تولید می کند جمع می کند و در انتهای هر کدام معمولاً یک گل وجود دارد.

میوه های کوچک، به همین دلیل به آنها نارسایی نیز می گویند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.