کفش فوتبال جورابی گزارشگر فوتبال را از زمین بازی بیرون انداخت

کفش فوتبال جورابی کفش هایی هستند که دارای استحکام پا در زیره هستند که به آنها گل میخ، ناودانی، ناودانی یا شمع می گویند که چسبندگی بهتری به پامی دهد و بنابراین از سر خوردن و دویدن با سرعت بالاتر جلوگیری می کند.

ماده ای که به طور سنتی با آن ساخته می شود، چرم است، با کفش های گران قیمت ساخته شده از چرم کانگورو، اگرچه مواد مصنوعی که سبک تر از چرم هستند، اکنون شروع به استفاده کرده اند.

 

این کفش ها را می توان از لاستیک برای خاک یا زمین های سخت و آلومینیوم برای زمین های مرطوب یا لغزنده مانند چمن ساخته شد. در حال حاضر سایر مواد مصنوعی نیز استفاده می شود.

ترجیح دروازه بان ها و دفاع ها، کفش های مقاوم و نه چندان سنگین است، به نوبه خود، هافبک ها به دلیل شرایط دویدن زیاد، معمولاً از یک کفی مقاوم با بند پوشانده استفاده می کنند تا مانع از تداخل آنها در ضربات از فواصل دور مانند مرکز می شوند.

تغییر باند مهاجمان همچنین تمایل دارند از پوشش روی بند ها برای شوت های روی دروازه استفاده کنند، با این حال چکمه های آنها بسیار سبک تر است، با گل میخ ها برای چرخش و تغییر سرعت.

پرمصرف‌ترین برندها آدیداس، نایک، آمبرو و پوما هستند، اگرچه بسیاری دیگر مانند لوتو، کلمه، جوما، تاپر، کاپا، ریباک، دیادورا، پاتریک، میتر، میزونو و اوهلسپورت نیز وجود دارند که مورد دوم در کفش‌های دروازه‌بان تخصص دارد.

سطحی که روی آن بازی می کنید می تواند بر کشش و کنترل تأثیر بگذارد، بنابراین مهم است که کفی مناسب برای نوع زمین یا زمین پیدا کنید.

به همین دلیل، ما کفی های مختلفی را ایجاد کرده ایم که به خواسته های خاص هر نوع زمین واکنش نشان می دهد تا همیشه بتوانید بهترین بازی خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.