جامدادی پسرانه کتابی سبب اخراج یک دانش آموز شد

جامدادی پسرانه کتابی محفظه ای است که برای نگهداری مداد استفاده می شود. یک جعبه مداد می تواند حاوی انواع لوازم التحریر دیگر مانند تراش، خودکار، چسب، پاک کن، قیچی، خط کش و ماشین حساب باشد.

جعبه های مداد را می توان از مواد مختلفی مانند چوب یا فلز ساخت. برخی از مدادها دارای پوسته سخت و سفت و سختی هستند که قلم ها را درون خود قرار می دهد، در حالی که برخی دیگر از مواد نرم تری مانند پلاستیک، چرم یا پنبه استفاده می کنند. نسخه های نرم معمولا با زیپ بسته می شوند.

هدف از داشتن قلمدان، حمل آسان وسایل کوچک مانند مداد است. آنها همچنین ممکن است حاوی لوازم التحریر دیگری مانند خودکار، چوب چسب و منگنه باشند. برخی از مدادها به عنوان کیسه های لوازم آرایشی عمل می کنند.

مدادهای اولیه گرد یا استوانه ای شکل بودند. برخی از جعبه های مداد اولیه با جاسپر (یکی از 1860) یا پلاتین (از 1874) تزئین شده بودند.[1] در سال 1946، اولین پتنت برای یک جعبه مداد در ایالات متحده ثبت شد.

این پتنت توسط ورنا ساخته شده است که ابزارهای دیگری مانند پاک کن های قابل تعویض برای مداد را نیز اختراع کرده است.

هر وقت در فروشگاهی کیسه های قلم و مداد زیبا می بینم، نمی توانم جلوی خودم را بگیرم، همیشه می خواهم آنها را بخرم. من در واقع چند کیسه مداد بوم را در طول سال‌ها جمع‌آوری کرده‌ام تا به‌عنوان کالسکه برای لوازم هنری خود استفاده کنم.

به نظر می رسد وقتی در سفر هستم حداقل یک کیسه خودکار و مداد و همچنین یک کیف دیگر برای سایر لوازم هنری مانند آبرنگ های مسافرتی و کتاب های کوچک طراحی دارم.

می‌توانید برخی از لوازم هنری مورد علاقه‌ام را در اینجا و ابله‌های کتاب طراحی من را اینجا ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.