چای نیم کیلویی گلچین موجب افزایش قد در کودکان 10 ساله می شود

چای سیاه:آنها همچنین حاوی آلکالوئیدها، کافئین، تئوبرومین، تئوفیلین و ال تیانین هستند، اسید آمینه موجود در چای سیاه، با اثر آرام بخش و آرامش بخش بر روی سیستم عصبی.

خواص آنتی اکسیدانی چای نیم کیلویی گلچین در حال حاضر به خوبی شناخته شده است و بیشتر این اعمال به دلیل کاتچین ها است.

محرک ها، دیورتیک ها، قابض ها، بهبود سلامت قلب و عروق. همچنین به دفع گازها، تنظیم دمای بدن، قند خون، بهبود هضم و فرآیندهای ذهنی کمک می کند. به نظر می رسد پلی فنول های چای سبز به عنوان آنتی اکسیدان فعال تر از ویتامین C هستند.

در آسیا، چای سبز بسیار رایج مصرف می شود، دقیقاً در این جمعیت ها طول عمر مهمی دارند.

اگرچه برخی مطالعات نشان می دهد که مصرف عصاره چای سبز در کپسول موثرتر است، زیرا برای دستیابی به فواید آن لازم است تا پنج فنجان چای سبز بنوشید، مقدار توصیه شده در ژاپن.

باید بدانیم که این یک دارو نیست بلکه یک محصول طبیعی است، به این معنی که این فواید باید به دقت شناخته شود.

به دلیل ظرفیت بالای آنتی اکسیدانی آن، یک پاک کننده مهم رادیکال های آزاد، به ویژه گونه های فعال اکسیژن است که باعث آسیب سلولی در بیماری های قلبی عروقی می شود.

برخی از مطالعات از خواص محافظتی بر سلامت عملکرد قلب و عروق حمایت می کنند. به طور عمده اکسیداسیون لیپوپروتئین ها، التهاب عروقی، تکثیر سلولی در رگ های خونی، تجمع پلاکتی.

پلی فنول های کاتچین موجود در چای سبز دارای اثرات محافظتی و آنتی اکسیدانی از جمله اثرات ضد التهابی، ضد ترومبوژنیک و کاهش دهنده چربی بر روی عروق است که به نوبه خود باعث بهبود تون عروق می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.